Σχεδιασμός του πρώτου μας 3D αντικειμένου με το Modo 401

Θα δημιουργήσουμε ένα απλό κερί (Reso).

1.    Παίρνουμε το εργαλείο του κυλίνδρου και σέρνοντας το ποντίκι δημιουργούμε έναν κύκλο (alt+αριστερό κλικ κινούμαστε μέσα στο χώρο) 305mm radius, 24 sider. (εικόνα 10).

10

2.    Με το εργαλείο Bevel σε κατάσταση Polygons ανυψώνουμε το αντικείμενο 218 mm (εικόνα 11).

11

3.    Με το ίδιο εργαλείο συνεχίζουμε να δημιουργούμε το μεταλλικό αντικείμενο που μέσα θα είναι το κερί μας. Καλό είναι να εξασκηθείτε λιγνό με αυτό, είναι ίσως το πιο σημαντικό εργαλείο για την μοντελοποίηση (εικόνα 12, 13, 14).

12 13 14

4.    Πατώντας alt+αριστερο κλικ και κουνώντας το ποντίκι φέρνουμε το αντικείμενο μας από την κάτω πλευρά. Παρατηρούμε ότι δεν υπάρχει πάτος (εικόνα 15).

15

5.    Για να τον δημιουργήσουμε σε κατάσταση Edges επιλέγουμε με διπλό κλικ όλη την πλευρά και πατάμε το πλήκτρο (Ρ) (εικόνα 16).

16

6.    Επιλέγουμε την βάση και προσθέτουμε επιπλέον πολύγωνα ξανά με το εργαλείο Bevel σε κατάσταση Polygons. (εικόνα 17)

17

7.    Φέρνουμε το αντικείμενο σε κατάσταση Edges και επιλέγουμε βασικές πλευρές και με το εργαλείο Bevel προσθέτουμε έξτρα πολύγωνα ώστε το σχήμα να γίνει πιο ομαλό ( εικόνα 18, 19, 20, 21).

18 19 20 21

8.    Επιλέγουμε τον πάτο του αντικείμενου μας (εικόνα 22) edit / copy (εικόνα 23), πάμε στα δεξιά στο panel  Items και δημιουργούμε ένα νέο αντικείμενο Mesh. (εικόνα 24). To επιλέγουμε και κάνουμε edit / paste από το μενού (εικονα 25).

24

25

9.    Μια αντιγραφή του πάτου του αντικειμένου είναι τώρα διαθέσιμη να την επεξεργαστούμε (εικονα 26).

26

10. Την επιλέγουμε σε κατάσταση Polygons και με το εργαλείο Bevel αρχίζουμε να σχηματίζουμε το κερί μας (εικονα 27, 28, 29).

27 28 29

11. Ο πιο εύκολος τρόπος για να φτιάξεις ένα αντικείμενο είναι να ξεκινήσεις με λίγα πολύγωνα και σιγά σιγά να προσθέσεις και άλλα μέχρι να φτάσεις εκεί που θες.

12. Επιλέγοντας το αντικείμενο μας και πατώντας το πλήκτρο TAB από το πληκτρολόγιο δίνουμε επιπλέον πολύγονα στο αντικείμενο μας ώστε να γίνει πιο ομαλό (εικονα 30).

30

13. Επιλέγοντας διάφορες πλευρές (εικόνα 31, 32) και μετακινώντας με το εργαλείο Move δίνουμε την ψευδαίσθηση λυομένου κεριού στο αντικείμενο.

31 32

14. Επιλέγουμε το κερί και με το εργαλείο Scale εφαρμόζουμε καλύτερα το κερί στο δοχείο (εικόνα 33).

33

15. Δημιουργούμε ένα νέο Mesh και με το εργαλείο Cube δημιουργούμε το πάτωμα που θα στέκεται το αντικείμενό μας (εικόνα 34).

34

16. Επιλέγουμε το κερί πάμε στο μενού edit / cut (εικόνα 35, 36), στην συνέχεια πάμε στο layer Keri και κάνουμε paste (εικονα 37). Κάνουμε Delete το layer Mesh (εικόνα 38).

35 36 37 38

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: