Φωτισμός, υφές και τελικό Redering της σκηνής μας με το Modo 401

1.Επιλέγουμε το “patoma” πατάμε το πλήκτρο  (Μ) και εφαρμόζουμε πάνω στο αντικείμενο μια νέα υφή που την ονομάζουμε floor (εικόνα 39).

39

2.Την ίδια διαδικασία κάνουμε και για τα δυο επόμενα αντικείμενα το δοχείο και το κερί. Μόνο που επειδή είναι στο ίδιο layer τα επιλέγουμε σε κατάσταση Polygons το καθένα ξεχωριστά με διπλό κλικ. (εικόνα 40, 41) Πάμε στα αριστερά στην καρτέλα Sader Tree (εικόνα 42) παρατηρούμε ότι εμφανίστηκαν όλα τα υλικά που φτιάξαμε)

40 41 42

3.Πάμε στην καρτέλα Render. Το πάνω αριστερό παράθυρο μας δείχνει το τελικό αποτέλεσμα της σκηνής. Στο δεξί παράθυρο μπορούμε να κινηθούμε ώστε να φέρουμε τιν κάμερα εκεί που θέλουμε. Επιλέγουμε το Light από την λίστα και το αλλάζουμε με δεξι κλικ σε Αrea Light (εικόνα 43). Μεγαλώνουμε τις διαστάσεις του ώστε να φώτιση καλύτερα την σκηνή.

43

4.Επιλέγουμε το υλικό metal και βάζουμε τις ρυθμίσεις που βλέπετε στην (εικόνα 44)

44

5. Ανοίγουμε το υπομένουν Environment / Environment Material (εικόνα 45) και αλλάζουμε το Environment Type σε Physically – Based Daylight (εικόνα 46).

45 46

6.Επιλέγουμε το Material Wax βάζουμε τις ρυθμίσεις που βλέπετε στην (εικόνα 47).

47

7.Επιλέγουμε το Material Floor και από την λίστα Add Layer επιλέγουμε Image Map (εικόνα 48), και φορτώνουμε μια φωτογραφία παλιού ξύλου (εικόνα 49). Από την καρτέλα Properties αλλάζουμε το Projection Type σε Planar και το Projection Axis σε Y (εικόνα 50), και πατάμε το κουμπί Auto Size.

48

49

50

8. Επιλέγουμε την εικόνα του ξύλου από την λίστα , κάνουμε δεξιό κλικ και επιλέγουμε Create Instance (εικόνα 51), και αλλάζουμε την κατάσταση σε Bump. Ξανακάνουμε την ίδια διαδικασία και αλλάζουμε την κατάσταση σε Displacement (εικόνα 52).

51

52

9. Σε κατάσταση Polygons επιλέγουμε το φιτίλι. Με το πλήκτρο (Μ) φτιάχνουμε ένα νέο Material με όνομα White, ορίζουμε ως χρώμα το άσπρο (εικόνα 53).

53

10. Επιλέγουμε το μενού Render από την καρτέλα Shader Tree και από την καρτέλα Properties πάμε στο υπομένου Global Illumination και ενεργοποιούμε το Indirect Illumination (εικόνα 54).

54

11 Από το μενού Render επιλέγουμε Render και σώζουμε την εικόνα μας (εικόνα 55).

 55

Τελική εικονα (Wax_Texture_illumination.jpg)

Wax_Texture_illumination

Η πρώτη σας τρισδιάστατη εικονογράφηση είναι έτοιμη!!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: